هیچ گونه خدماتی در مرز مهران به زائران ارائه نمی شود/ مرز بسته است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران بسته است، گفت: هیچ گونه خدماتی در مرز مهران به زائران ارائه نمی شود.

«محمد نوذری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  در مرز بین المللی مهران« شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» هیچگونه خدماتی از قبیل اسکان و تغذیه به زوار داده نخواهد شد و زائران به استان‌های مبدا بازگشت داده می‌شوند.

 

وی گفت:  کشور عراق از ورود تمامی زوار اربعین به این کشور خودداری نموده و زیارت اربعین را برای اتباع دیگر کشورها ممنوع نموده است.

 

نوذری اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز مهران کاملا بسته است و ممنوعیت ورود زوار از طرف کشور عراق وجود دارد،  از عاشقان امام حسین (ع) و زوار اربعین درخواست می شود که از حرکت به سمت مرزهای بین دو کشور به طور جدی خودداری کنند.

 

گفتنی است، با پایان ماه محرم، زوار اربعین هرساله  برای تشرف به کربلای معلی، از پایانه مرزی مهران تردد می کردند، موضوعی که این رو‌زها با اعلام مسولان عراقی و بسته شدن مرز‌های تردد متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

 

مسولان استان ایلام توصیه می‌کنند که زائران حسینی به این مرز مراجعه نکنند و بنابر اعلام مسولان عراقی با توجه به شرایط بیماری کرونا، مرز بین المللی مهران به روی زائران کربلای معلی بسته است.

کد خبر 973485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha