زنگ دفاع مقدس در مدارس آران و بیدگل به صدا در می‌آید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت و دفاع مقدس در ۱۳۰ واحد آموزشی این شهرستان به صدا در می‌آید.

«محمد معدن دار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه بزرگداشت این هفته در ۱۳۰ واحد آموزشی شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: زنگ نمادین دفاع مقدس و مقاومت با حضور مسؤولان شهرستان آران و بیدگل روز سه شنبه یکم مهرماه ساعت ۸ صبح در آموزشگاه حبیبی شهر سفیدشهر برگزار خواهد شد.

 

معدن دار ادامه داد: این برنامه ها با نواخته شدن زنگ مقاومت به صورت همزمان در همه مدارس آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته با اجرای برنامه های متنوع از جمله خاطره گویی و روایت گری راویان دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، یادواره، مسابقه کتابخوانی، پخش سرود حماسی و انقلابی و...  ادامه خواهد داشت.



مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل هفته دفاع مقدس را فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یکی از بارزترین الگوهای صبر و استقامت در تاریخ بشریت است و بزرگداشت این ایام، بزرگداشت ارزش هاست. 

 

معدن دار در ادامه اظهار داشت: فرهنگ ایثار و مقاومت باید در جامعه گسترش یابد و به نسل های آینده به ویژه دانش آموزان، آینده سازان این مرز و بوم منتقل شود و بزرگداشت این ایام کم ترین کاری است که در مقابل ایثار و جوانمردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می توانیم انجام دهیم./

کد خبر 973498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha