تدارک ۴ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: فعالان و اعضای این کانون همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده اند.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان و اعضای این کانون همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس 4 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: آذین بندی محله و سنگربندی مسجد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از مهمترین برنامه ها به همت فعالان این کانون خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: از هفته های گذشته طرح «روح مقاومت» با هدف معرفی شهدا محله در کانون آغاز شده و هدف از این برنامه معرفی شهدا به نسل نوجوان و جوان است.

 

روشنی صبح افزود: طرح «سه شنبه های تکریم» نیز با هدف تکریم از خانواده های معظم شهدا، جانباران و آزادگان با حضور هیات امنا و اعضای محله با حضور در منازل آنهابه صورت هفتگی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) عنوان کرد: همزمان با اول روز هفته دفاع مقدس پس از سخنرانی مقام معظم رهبری اعضای کانون بر مزار شهدای گمنام حاضر و با قرائت فاتحه اقدام به غبارروبی و عطر افشانی خواهند پرداخت.

 

روشنی صبح ادامه داد: گروه سرود این کانون نیز در طی هفته دفاع مقدس اقدام به اجرای سرودهای مقاومت در ویژه برنامه های مختلف و میادین شهر اقدام خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این اقدام ها بخشی از ادای دین فعالان این کانون و جوانان و نوجوانان به رشادت های شهدا خواهد بود تا با زندگه نگهداشتن یاد و خاطره آنها روحیه ایثارگری و فداکاری را به نسل های آینده انتقال دهند.

کد خبر 973558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha