معرفی الگوی موفق از ایستادگی و مقاومت دربرابر استکبار جهانی است

سردار توکلی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بیان واقعیت ها و حقایق جنگ تحمیلی دانست و گفت: باید از این فرصت برای معرفی معرفی الگوی موفق از ایستادگی و مقاومت دربرابر استکبار جهانی بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سردار حبیب الله توکلی» امروز(30 شهریور) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:  امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از بحران کرونا از رسانه انتظار می رود در انعکاس برنامه های تدارک دیده شده تلاش بیشتری داشته باشند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان همچنین با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ماه صفر، و مناسبت های چون اربعین حسینی در 17 مهر رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی در 25 مهر و شهادت امام رضا(ع) در 26 مهر، افزود: تلاش شده است برنامه های هفته دفاع مقدس امسال متناسب با این مناسبت های مذهبی برگزار شود.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع)، شهدای امنیت و شهدای مدافع سلامت، بیان کرد: 40 سال از مقاومتو ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر دشمن و دشمنان قسم خورده این نظام گذشته است و دشمنی که رویایی فتح یک هفته ای را در سر می پروراند و مورد حمایت ابرقدرت های جهان بود امروز در زیر خروارها خاک مدفون شده و حامیان او نیز به عنوان حامی متجاوز جنایتکار در جهان رسوا شدند.

 

سردار توکلی گفت: هفته دفاع مقدس همه ساله فرصتی است برای بیان واقعیت ها و حقایق جنگ تحمیلی و یادآوری  نقش آفرینی اقشار مختلف مردم در پشتیبانی از جنگ است.

 

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای به نمایش گذاشتن وحدت نیروهای مسلح و معرفی یک الگوی موفق از ایستادگی و مقاومت دربرابر استکبار جهانی است.

 

سردار توکلی افزود: ملت ایران در طول 40 سال مقاومت توانست خود را به عنوان یکی از بزرگترین قدرت های نظامی تبدیل کند.

 

وی افزود: برای بیان این واقعیت جوانان باغیرت ایران اسلامی  در سایه تنهایی و مظلومت در دفاع مقدس، توانستند امروز ایران را به عنوان یکی از قدرت های مهم موشکی در جهان تبدیل کنند.

 

سردار توکلی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی شکست دشمنان قسم خورده این ملت و عقب راندن دشمن متجاوز از شلمچه به دریای مدیترانه است.

 

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که فرهنگ دفاع مقدس به بهترین مدل و اگو  برای ایستادگی و مقاومت ملت های منطقه در مقابل توطئه های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود:امروز حکام دست نشانده کشورهای منطقه هم به خوبی می دانند که سازش با رژیم صهیونیسم بدون پشتوانه مردمی، سرانجامی جز شکست نخواهد داشت.

کد خبر 973653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha