۵۰ عنوان برنامه از صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش می شود

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۵۰ عنوان برنامه از صدا و سیمای خراسان جنوبی همزمان با هفته دفاع مقدس پخش می شود، گفت: صدا وسیما یکی از ابزارهایی است که می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید نقش به سزایی ایفا کند.

«علیرضا آیینه دار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند ضمن گرامی داشت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ما امنیت خود را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس هستیم و اگر از خودگذشتگی شهیدان و ایثارگران نبود، اکنون در امنیت و آرامش نبودیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه انتقال ایثار و فداکاری های شهیدان دوران دفاع مقدس به نسل امروز بسیار اهمیت دارد، گفت: نسل جدید باید بداند که این امنیت و آرامش به آسانی به دست نیامده است و صدا و سیما یکی از ابزارهایی است که می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید نقش به سزایی را ایفا کند.

 

وی با اشاره به اینکه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیش از 50 عنوان برنامه از صدا و سیمای استان پخش می شود، افزود: از 31 شهریور بیش از پنج هزار دقیقه برنامه مختلف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به نمایش گذاشتن دلاوری های شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در بخش‌های سیما، رادیو، خبر و فضای مجازی استان به روی آنتن خواهد رفت.

 

آیینه دار در ادامه بیان کرد: طی هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 300 دقیقه برنامه از سیمای خراسان جنوبی پخش می شود که مهم ترین آن برنامه «طلایه داران فتح» است که به بیان خاطرات شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری برای نسل‌های جدید انقلاب و آشنایی مخاطب با عملیات و رشادت‌های خاص در دفاع مقدس خواهد پرداخت.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صدای خراسان جنوبی بیش از یک هزار و ۶۰۰ دقیقه برنامه در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است، افزود: مهم ترین برنامه ای که طی این هفته از صدای خراسان جنوبی به روی آنتن می رود برنامه «اعزامی از خراسان» است که به موضوعاتی همچون تحکیم ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه، ارائه الگو‌های صحیح به نسل جوان، لزوم ارج نهادن به رزمندگان و ایثارگران استان، حفظ خاطرات آن‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس توجه خواهد داشت.

 

وی در پایان با بیان اینکه در حوزه خبر بیش از ۲۴ گزارش تولیدی با مضمون هفته دفاع مقدس آماده و پخش می شود، گفت: در فضای مجازی نیز تولید یک نماهنگ ویژه دفاع مقدس و تولید و نشر بیش از ۶۶ محصول مختلف همچون موشن گرافیک، پوستر، عکس و اینوگراف مخاطبان جوان با عنوان عملیات‌های دفاع مقدس در دستور کار داریم.

کد خبر 973696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha