روحیه مقاومت و خلاقیت دفاع مقدس راهگشای مشکلات جامعه است

سردار رضایار با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی ملت، انقلاب و کشور همگی یکپارچه در مقابل دشمن ایستادند گفت: روحیه مقاومت و خلاقیت دفاع مقدس راهگشای مشکلات جامعه است

سردار «تقی رضایار» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مهمترین دستاورد دفاع مقدس و کاربرد آن در جامعه امروز گفت: در دفاع مقدس ما خودمان بودیم، ملت، انقلاب و کشور همگی یکپارچه در مقابل دشمن ایستاد و هیچ کس به ما کمکی نکرد.

 

رییس سازمان پیشکسوتان بسیج  اظهار کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی همه کشورها به رژیم بعث عراق کمک کردند، اکنون نیز در این شرایط امروز همان روحیه دفاع مقدسی می تواند مشکل گشای کشور در جامعه امروز باشد.

 

وی افزود: در شرایط امروز نیز همان روحیه خلاقیت، نوآوری، همبستگی ملی که از دفاع مقدس و ۸ سال جنگ تحمیلی به یادگار باقی مانده  نسخه شفابخش شرایط بحرانی در جامعه امروز است.

 

وی گفت: برخلاف تمامی فشارها، تحریم ها و تهدیدها که بر کشور ما وارد می شود، ما دارای تجربه ارزشمندی در دفاع مقدس هستیم که به هیچ عنوان این موضوع توهم یا پیشنهاد نیست.

 

سردار رضایار خاطر نشان کرد: ما تجربه کرده ایم که اگر در هشت سال جنگ تحمیلی توانسته ایم، اکنون نیز می توانیم مشکلات امروز اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را با همان روحیه مقاومت، خلاقیت و همبستگی ملی حل و بر مشکلات فایق آییم.

 

وی اظهار کرد: همان گونه که شاهد پیامدهای دفاع مقدس از لحاظ نظامی، امنیتی، منطقه و بین الملل هستیم، یقینا می توانیم با الهام بخشی از هشت سال دفاع مقدس پیامدهای شگرف دیگری را برای آینده نظام جمهوری اسلامی ترسیم کنیم/.

 

 

کد خبر 973732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha