برگزاری اردوی جهادی اصحاب رسانه صومعه‌سرا به مناسبت هفته دفاع مقدس

فلاحتکار از برگزاری اردوی جهادی اصحاب رسانه صومعه‌سرا به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

«مائده فلاحتکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس به دلیل شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا در مورد بهره‌برداری از گنجینه‌های دفاع مقدس و ایجاد روحیه جهادی برای تحول و پیشرفت در کشور، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به کمک مردم و تلاش نیروهای بسیج با شعار «ما قوی هستیم» برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه از جمله اقشاری که در زمان دفاع مقدس نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری بسیاری داشتند، قشر رسانه‌ای بودند افزود: این قشر هم در جبهه‌ها و هم پشت جبهه تلاش زیادی برای نشان دادن ایثار رزمندگان و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس علاوه بر اینکه اصحاب رسانه شهرستان اقدام به پوشش برنامه‌های این هفته می‌کنند گفت: اردوی جهادی اصحاب رسانه از برنامه‌هایی است که بسیج رسانه صومعه‌سرا به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر دارد.

 

فلاحتکار با بیان اینکه اصحاب رسانه در این اردوی جهادی اقدام به گفت‌وگو با مردم و نشر مشکلاتشان در کانال‌های خبری، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها می‌کنند تا مسئولان در راستای رفع مشکلات آنها گام بردارند تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این قشر تهیه و توزیع بیش از 55 بسته لوازم تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده در شهرستان صومعه‌سراست که برای تهیه این وسایل بالغ بر 85 میلیون ریال هزینه شده است.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 973734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha