۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند مناطق مرزی خراسان جنوبی توزیع می شود

رمضانی گفت: یک هزار بسته لوازم التحریر و کیف به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به زودی بین دانش آموزان نیازمند شهرستان های مرزی نهبندان و زیرکوه توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «زینب رمضانی» ظهر امروز (۳۰ شهریور ) در گفتگو با رسانه های گروهی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده و ضمن برقراری ارتباط با خیران و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های محلی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی پویش الفبای مهربانی افزود: هدف از راه اندازی این پویش تامین لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار و مرزی شهرستان شهرستان های است بود.

 

وی از آغاز توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر و کیف در بین دانش آموزان نیازمند در استان خبر داد و افزود: این بسته‌ها بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده در روستاهای مرزی زیرکوه و نهبندان و همچنین در مناطق کم برخوردار بیرجند در دو مرحله توزیع می شود.

 

وی به ارزش ریالی این بسته‌ها اشاره کرد و گفت: هزینه تهیه این بسته‌های آموزشی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف خیران تامین شده است.

 

رمضانی با اشاره به موضوع آموزش مجازی و غیر حضوری ویژه دانش آموزان مددجو اظهار  کرد: موسسه آموزشی آزاد اندیشمند برای آموزش حضوری و مجازی به دانش آموزان نیازمند معرفی شده از سوی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرده است.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را در دستور کار قرار داده ایم، افزود: امسال جشن عاطفه ها تحت عنوان «شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل» از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر استان ادامه دارد.

 

وی تاکید کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی نیز برای جمع آوری کمک های مردمی در قالب شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان آمادگی کامل دارد.

 

وی عنوان کرد:خیرین نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 6037997950110032 به نام مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی واریز نمایند.

 

وی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های غیر نقدی به مرکز ارسال نمایند و یا با شماره 09395623979 تماس بگیرند تا در اسرع کمک ها جمع آوری و به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

کد خبر 973761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha