سند ۲۰۳۰  به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی به غربی است

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی به سبک غربی است، گفت: متاسفانه برخی از مسئولان خودباخته به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ هستند و باید بدانند که دشمن جدایی دین از سیاست و ترویج فساد را در آن دیکته کرده است.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: امیدواریم معلمان و اساتید در جهت ترویج و ارتقای فرهنگ علمی و دینی دانش آموزان و دانشجویان تلاش مضاعفی داشته باشند تا در آینده شاهد نتایج خوب این تلاش ها باشیم.

 

امام جمعه فردوس ادامه داد: باید نوجوانان و جوانان ما بر مبنای تعالیم اسلامی تربیت شوند و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بسیار موثر برای ارتقای جایگاه علمی آموزش و پرورش محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مسئولین غرب زده و خودباخته به دنبال اجرای سند 2030 هستند، افزود: سند 2030 را استکبار جهانی برای از بین بردن ایران اسلامی دیکته کرده است و ای کاش این مسئولان خودباخته بیدار شوند و تن به اجرای این سند ندهند.

 

حجت الاسلام بابایی در ادامه تاکید کرد: سند 2030 چیزی جز تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی به سبک غربی به دنبال ندارد و به تعبیر مقام معظم رهبری با اجرای این سند در کشور ما سرباز برای دشمن تربیت می کنیم.

 

امام جمعه فردوس با بیان اینکه دشمن برای ما جز فساد و بی بند و باری چیز دیگری نمی خواهد، افزود: دشمن در سند 2030 جدایی دین از سیاست و ترویج فساد را برای ما دیکته کرده است بنابراین مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید بیدار شوند و نگذارند بیگانگان در فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ما دخالت کند.

 

وی در پایان اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولان نگاه به سمت غرب دارند و به پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی نگاه نمی کنند و غرب را عامل پیشرفت می دانند که در این صورت کشور ضربه شدیدی خواهد دید و بدانند که توجه به فرهنگ ایرانی و اسلامی تنها راه برون رفت از مشکلات است.

کد خبر 973804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha