فرصت خدمت گذاری به محرومین نصیب هرکسی نمی‌شود/ لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای تأمین نیازهای محرومین

دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای تأمین نیازهای محرومین، گفت: فرصت خدمتگزاری به محرومین یکی از فرصت‌های مغتنمی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمدرضا دشتی اردکانی» در نشست با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان با بیان اینکه مدیران ما برای خدمت به مردم نباید شبانه‌روز بشناسند، گفت: فرصت خدمتگزاری به محرومین یکی از فرصت‌های مغتنمی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمتگزاری واقعی به مردم بهترین موهبتی است که خداوند نصیب انسان می‌کند، اظهار داشت: ما باید قدر خدمتگزاری به محرومین را بدانیم و این فرصت را مغتنم بشماریم.

وی تصریح کرد: هرکسی توفیق ندارد که در کمیته امداد مشغول به خدمت شود مگر اینکه موردعنایت و توجه خداوند قرارگرفته باشد لذا فرصت خدمتگزاری به محرومین یکی از فرصت‌های مغتنمی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

دشتی اردکانی با بیان اینکه سرکشی از همه روستاهای شهرستان باید در دستور کار مسئولین کمیته امداد باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا باکارهای خلاقانه، کمیته امداد اردکان در سطح استان هم ازنظر درآمدزایی و هم از خدمات‌دهی به نیازمندان سرآمد باشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف کمیته امداد شهرستان در برخی از مقاطع، بر استفاده از تجربیات مدیران سابق این نهاد در جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مددجویان تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت خیرین اردکانی خارج استان و حتی مقیم خارج از کشور برای تأمین نیازهای محرومین استفاده کرد.

کد خبر 973838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha