پرداخت ۳۵  میلیارد تومان وام اشتغال‌ به مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی

سهندی گفت: امسال ۳۵ میلیارد تومان در قالب بیش از هزار فرصت شغلی تسهیلات بانکی به مددجویان آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: امسال ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مددجویان آذربایجان‌غربی پرداخت شده که در قالب آن، بیش از هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال در مجموع ایجاد اشتغال‌ برای هشت هزار و ۵۰ نفر از مددجویان این نهاد با پیش‌بینی اعطای 255 میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف شامل بند ب تبصره ۱۶، اشتغال پایدار روستایی و منابع داخلی کمیته امداد در استان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امسال اعتبارات دیرتر از سال‌های قبل تخصیص یافت، گفت: تلاش می‌کنیم در نیمه دوم سال جاری باقی‌مانده تسهیلات اختصاص یافته به استان در قالب طرح‌های اشتغال‌زا در اختیار مددجویان تحت حمیایت کمیته قرار گرفته است.

سهندی اظهار کرد: کمیته امداد در ۱۵۰ زمینه‌ شغلی شامل دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و معدنی تسهیلات پرداخت می‌کند، و  در سال گذشته نیز چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با پرداخت 167 میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان این نهاد در استان ایجاد شد.

سهندی در خصوص برگزاری آیین شور عاطفه‌ها در سال تحصیلی جدید هم افزود: سامانه مبتنی بر تلفن ‌همراه #۱۸۸۷۷ برای دریافت کمک‌های مردمی در مراسمات شور عاطفه‌ها راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق با سهولت واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ در این امر خیر شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز نیازمند در استان، چشم‌ به‌راه کمک خیّران و مردم نوع‌دوست هستند، تاکید کرد: هم استانی‌ها تمرکز بیشتری به پرداخت کمک‌های نقدی داشته باشند تا در شرایط مقابله با کرونا امکان تهیه تبلت و سایر وسایل آموزش مجازی برای دانش‌آموزان نیازمند فراهم شود.

 

کد خبر 973530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha