رژه نیروهای مسلح در بندر آستارا برگزار شد

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروی های مسلح در بندر مرزی آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز (دوشنبه، ۳۱ شهریور) مراسم رژه نیروهای مسلح از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان آغاز و در خیابان های حضرت امام خمینی(ره)، شهید مطهری، بعثت و فارابی این شهر برگزار شد.

 

در این آیین باشکوه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آستارا با انجام رژه توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

 

کادر و سربازان انتظامی، مرزبانی، سپاه پاسداران و بسیجیان از جمله نیروهایی بودند که در این مراسم با انجام رژه، اقتدار و صلابت خود را در معرض دید همگان قرار دادند.

 

جمعی از خانوداه های معظم شهدا و خانواده نیروهای مسلح، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور پیدا کردند تا یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی بدارند.

 

رژه موتورسواران بسیجی و یگان خودرویی سپاه، نیروی انتظامی و هنگ مرزی و تاکسی های شهری و برون شهری آستارا از دیگر جلوه‌های غرورآفرین رژه نیروهای مسلح در بندر آستارا بود.

 

این رژه موتوری و خودرویی باعبور از خیابان‌های اصلی شهر بندر آستارا با شکوه خاصی برگزار شد و یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر شهرستان در این دوران گرامی داشته شد.

 

* دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی برای نسل های آینده است

«بهزاد قنبری» در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری گنجینه ‌ای تمام نشدنی برای نسل ‌های آینده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس آنچه به تمام جهان و انسان ‌های آزاده نشان دادیم به‌ عنوان راه راست و سعادت و ایستادگی بود که در عمل نیز در دوران دفاع مقدس با شهادت و ایثارگری به نمایش گذاشته شد.

 

قنبری گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان و معرفی و تبيين اهداف و ارزش های جنگ تحميلی و انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، شهرستان مرزی بندر آستارا در دوران دفاع مقدس ۱۶۱ شهيد والامقام تقديم اسلام و انقلاب كرده است.

کد خبر 974013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha