تجلیل از خانواده شهدا در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس

همزمان با اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که به صورت کشوری برگزار شد از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در حاشیه مراسم تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به صورت سراسری در کشور برگزار شد از خانواده شهدا، پیشکسوتان، نویسندگان کتاب، جهادگران در دفاع مقدس، مدافعان سلامت و حرم و کارگردانان در این حوزه تجلیل شد.

 

گفتنی است، در مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس از خانواده شهیدان طهرانی مقدم و سپهری همچنین پیشکسوتان دفاع مقدس حاج صادق آهنگران، سردار علی فضلی، امیر سرتیپ احمد دادبین، سردار سید مجتبی عبداللهی در حوزه نویسندگی کتاب دفاع مقدس و همچنین مرتضی سرهنگی و حمید حسام در حوزه جهادگر هشت سال دفاع مقدس، مهندس یدالله شمایلی و ابوالفضل حسن بیگی در حوزه مدافعان سلامت، پزشک وحید حمیدی و پرستار عزیز ممتاز، در حوزه کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و مسعود ده نمکی و مدافعان حرم حجت الاسلام محمد مهدی اصغردوست تجلیل شد.

 

بنا بر این گزارش، تمبر چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت این عرصه توسط رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری رونمایی شد.

کد خبر 974046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha