انگیزه خدمت رسانی در کشور را با تقویت فرهنگ ایثار و شهادت  بیشتر کنیم

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با تقویت فرهنگ ایثار و شهادت انگیزه خدمت رسانی در کشور را بیشتر کنیم.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: آن چیزی که انگیزه درونی انسان ها برای هزینه کردن از مال و وقت و جان شان است، آموزه های آخرتی است تا منافع دنیوی. ما در خیلی از عرصه ها همانند علقه به وطن و میهن یا منافع دنیایی مشترک ممکن است حول یک محور جمع شویم اما هیچ انگیزه ای پایدارتر از انگیزه های آخرتی نیست.

 

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: می بینیم در تاریخ صدر اسلام و از گذشته تاکنون هرگاه فرهنگ آخرت محوری و درجات آخرتی بولد شده است، مردم بیشتر از کیان و سرزمین خود دفاع کرده اند و جان و مال خودشان را در این رابطه تقدیم کردند.

 

وی تصریح کرد: حتی اگر ما می خواهیم برای دنیای کشورمان و سر و سامان دادن به امور اقتصادی مملکت دغدغه نداشته باشیم، باید فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کنیم.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است که انگیزه کار و فعالیت را در جامعه تقویت می کند. انگیزه خدمت رسانی و اعتلای کشور در سایه فرهنگ ایثار و شهادت تقویت می شود.

 

نقدعلی تصریح کرد: باید برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش با توجه به تهدیداتی که ما در کشور داریم، تاکید شود و در این رابطه همه دستگاه ها و ارگان ها باید خود را ملزم بدانند و برنامه در این رابطه داشته باشند.

کد خبر 974052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha