اگر گفته اند هزار نقطه را می زنیم بزنند و نتیجه اش را ببینند

دریادار سیاری با بیان اینکه نیروهای مسلح آمادگی قاطع دارند تا به تمام یاوه گویی های دشمنان پاسخ قاطع بدهند، گفت: اگر گفته اند هزار نقطه را می زنیم، بزنند و نتیجه اش را ببینند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه مراسم تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در مورد تهدیدهای هفته اخیر از سوی دشمنان گفت: تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و نیروهای همیشه در صحنه ملت همیشه آماده بوده و از منافع کشور حمایت کرده اند.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: در دوران دفاع مقدس نیز با موفقیت از تمامی تحریم ها عبور کرده ایم. نیروهای مسلح این آمادگی را دارند تا به تمامی یاوه گویی های دشمنان پاسخ قاطع بدهند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالند. اگر گفتند هزار نقطه را می زنیم، بزنند و نتیجه اش را ببینند.

 

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش در مورد تحریم ها و تاثیر آن در حوزه تسلیحاتی خاطرنشان کرد: اگر شما احساس می کنید تاکنون تحریم بر ما تاثیر گذاشته است، امروز ما ادعا نمی کردیم که در چرخه دفاع و تسلیحات مورد نیاز در عرصه های مختلف زمین، هوا و دریا را تهیه کرده ایم.

 

وی گفت: شما وضعیت ما را ببینید که با تمام تحریم ها به این نقطه رسیده ایم و به آنچه امروز دست یافته ایم، بسنده نمی کنیم و نگاه به تهدید کرده و در این مسیر حرکت می کنیم. قطعا آنچه از ما خواسته شده و آنچه باید انجام دهیم، حتما انجام می دهیم.

کد خبر 974062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha