زندگینامه شهید «ابراهیم عادلی» در کانون فرهنگی هنری به سوی ظهور روایت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری به سوی ظهور گفت: زندگینامه شهید والامقام «ابراهیم عادلی» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای فعالان و اعضای این کانون روایت شد.

«عاصم قبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زندگینامه شهید والامقام «ابراهیم عادلی» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای فعالان و اعضای این کانون روایت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری به سوی ظهور تصریح کرد: تبیین زندگینامه و وصیت نامه شهدا در بین نسل جوان می توانند زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری و ساری کند.

 

وی ادامه داد: همه ملت ایران مدیون زحمات و خدمات شهدا در دوران دفاع مقدس هستند و باید با تجلیل از خانواده معظم شهدا از صبر و فداکاری آنها در تربیت نسلی با عزت تکریم شود.

 

قبادی اذعان داشت: نسل امروز همچون جوانان دوران دفاع مقدس در راه پاسداری از حریم اسلام، ولایت و انقلاب آماده دفاع هستند و در برابر هیچ ابرقدرتی سرتعظیم فرود نخواهیم آورد.

 

شهید والا مقام ابراهیم عادلی در سال 1339 متولد شد و با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل حاضر شد و در دوازدهم مهرماه سال 1359 در پایگاه دوم شکاری تبریز به فیض شهادت نائل شد.

 

فرازی از وصیت نامه شهید عادلی: آب و خاک ایران مقدس است و جوانان ما غیور، پس ما هرگز اجازه نمی دهیم ایران به دست چپاولگران بیافتد. ما باید از ایران دفاع کنیم و این وظیفه همه ماست.

کد خبر 974078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha