حدود چهار هزار زن کارآفرین در فارس وجود دارد

دستغیب با اشاره به اینکه حدود چهار هزار زن کارآفرین در فارس وجود دارد، گفت: با این فروشگاه محصولات زنان کارآفرین می توانند محصولات خود را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنند و آن محصولات را بفروش برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده معصومه دستغیب»، امروز (دوشنبه 31 شهریور) در جلسه انعقاد تفاهم نامه چهار جانبه برای ایجاد فروشگاه اینترنتی محصولات بانوان کارآفرین، گفت: این اتفاق به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس و در راستای توجه به شعار سال «جهش تولید» شکل می گیرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اینکه این تفاهم نامه بین این اداره کل، دفتر فناوری اطلاعات استانداری فارس و اداره کل پست استان فارس و یک شرکت خصوصی منعقد می شود، افزود: این تفاهم نامه در راستای حمایت از کارآفرینان زن در فارس به امضا می رسد.

وی با اشاره به اینکه تمام کارآفرینان زن استان فارس می توانند از این فروشگاه استفاده کنند، تاکید کرد: این اداره کل وظیفه دارد که اطلاع رسانی وسیع و گسترده به تمام بانوان کارآفرین را انجام دهد.

دستغیب با یادآوری این مطلب که حدود چهار هزار زن کارآفرین در فارس وجود دارد، افزود: تعداد زیادی از بانوان عشایر که تحت پوشش شرکت های تعاونی و صندوق های کارآفرین هستند، می توانند از طریق فضای مجازی با هم آشنا شوند و از سوی دیگر محصولات خود را معرفی کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فرصت خوبی برای مجموعه کارآفرینان زن استان فارس است، اظهار کرد: با این فروشگاه محصولات زنان کارآفرین می توانند محصولات خود را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنند و آن محصولات را بفروش برسانند.

وی با اشاره به اینکه این یک فرصتی است که بانوان بتوانند از طریق فضای مجازی به کار اقتصادی خود بپردازند، تاکید کرد: امیدواریم با ارتباط و تعامل با کارآفرینان بتوانیم نقاط ضعف و قوت را بشناسیم.

به گفته دستغیب، یک برنامه آموزشی برای افرادی که با فضای مجازی آشنا نیستند، هم در نظر گرفته ایم که با همکاری پست استان فارس، آن را اجرایی خواهیم کرد.

کد خبر 974108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha