ساده‌‌زیستی از ویژگی‌های بارز رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام علیرضا پورذهبی گفت: ساده‌زیستی از ویژگی بارز رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بود و ساده‌زیستی در منش و رفتار آنها به گونه‌ای بود که در نوع رفتار و زندگی آنها کسی فرمانده را از رزمنده تشخیص نمی‌داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت کردستان گفت: اخلاص و شجاعت از ویژگی‌های بارز رزمندگانی بود که در جبهه و جنگ در مقابل سپاه بعثی ایستادگی کردند و از جان شیرین خود گذشتند، اما بعضی‌ها با وجود اینکه مال زیادی دارند حتی حاضر به گذشت از مال خود نیستند و به بیت‌المال هم دست‌درازی می‌کنند.

 

 

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی از ویژگی بارز رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بود، بیانکرد: ساده‌زیستی در منش و رفتار آنها به گونه‌ای بود که در نوع رفتار و زندگی آنها کسی فرمانده را از رزمنده تشخیص نمی‌داد.

 

 

وی با اشاره به اینکه بقا و وضعیت جنگ به چند عامل بستگی دارد که اگر این شاخصه‌ها وجود نداشته باشد نمی‌توان موفق شد، اعلام کرد: نخستین شاخص دفاع مقدس، اطاعت بود افرادی که درهشت سال جنگ تحمیلی شرکت کردند مطیع بودند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: اختلافات در اینکه جنگ از کدام نقطه شروع شود وجود داشت اما همه مطیع بودند وهمین مطیع‌بودن موجب پیشبرد اهداف می‌شد.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان افزود: اشرافی‌گری، فسادها، استکبارها و غیره همه و همه بخاطر عدم معنویت است.

 

 

کد خبر 974137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha