پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ورامین برگزار شد

جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین به ریاست توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری وبا دبیری میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت و با حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، در این جلسه نرگس توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری ورامین گفت : تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها،نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.
در ادامه جلسه حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نیز ضمن ارائه  گزارش تحلیلی از وضعیت قیمت بازار افزود : جلسات تنظیم بازار با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی ، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار تشکیل می شود .
میرزایی افزود : در حال حاضر شکر طرح تنظیم بازار با نرخ مصوب موجود می باشد ضمن اینکه با تصویب ستاد تنظیم بازار شهرستان برنج از نوع وارداتی در اسرع وقت در سطح شهرستان توزیع خواهد شد .  
 

در پایان پس از بحث و تبادل نظر بین اعضاء تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید و مقرر گردید، استمرار فعالیت گشت های سیار با هدف حضور محسوس بر بازار و برخورد با متخلفین صورت پذیرد .

کد خبر 974208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha