زنگ «ایثار و مقاومت» در استان سمنان طنین انداز می شود

زنگ نمادین «ایثار و مقاومت» همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در یکی از مدارس استان سمنان به صدا درخواهد آمد.

«محمد دستورانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار و عزت امروز مرهون دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای و جانبازان جنگ تحمیلی است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه هرسال و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آئین نمادین نواختن زنگ «ایثار و مقاومت» در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود اظهارکرد: امسال نیز این زنگ در یک هزارو۱۰۰ مدرسه استان سمنان نواخته خواهد شد.

 

وی شهدا را گنجینه‌های ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کردوافزود: باید از این گنجینه ها به‌عنوان الگویی برای نسل جوان استفاده کنیم.

 

دستورانی انتقال ارزش ها ،فداکاری ها، ایثارگری و رشادت های ملت ایران به نسل چهارم و پنجم انقلاب را از وظایف مسئولان عنوان کردوافزود: همت و تلاش مضاعف برای حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس نیاز امروز جامعه بوده و نسل نو باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش در تاریخ قبل و بعد انقلاب به عزت ، اقتدار و سربلندی بیش از پیش این کشور همت کند.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با تأکید براینکه امسال وارد چهلمین سالگرد دفاع مقدس شده و باید بیش‌ازپیش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در مدارس استان سمنان همواره پویا بماند.

 

زنگ نمادین «ایثار و مقاومت» فردا در دبیرستان دخترانه شاهد سمنان  طنین انداز شد.

کد خبر 974258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha