کتاب‌های دفاع مقدس در فضای مجازی معرفی می‌شود

حقیقت گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به دلیل عدم برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های دفاع مقدس در فضای مجازی معرفی می‌شود.

«تقی حقیقت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس و ترويج تفكر فرهنگ اين حماسه عظيم از جمله فرهنگ‌هايی است كه در كشور ما بايد مورد توجه قرار گيرد.

 

مسئول کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا با اشاره به اینکه امروزه همه ما وظيفه داريم از خط و فرهنگی كه رزمندگان به خاطر آن مبارزه كردند، محافظت كنيم افزود: سلحشوران حماسه دفاع مقدس، ثروت عظيم و مايه خير و بركت جامعه ما هستند.

 

وی گفت: با توجه به ظرفيت‌هاي فضاي مجازی و علاقه‌مندی نسل جوان در استفاده از اين فضا می‌توان از اين فرصت براي تبيين و ترويج ارزش‌های دفاع مقدس و آشنايی بيشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بهره گرفت.

 

حقیقت تصریح کرد: با توجه به عدم امکان برپایی نمایشگاه‌های کتاب به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرستان در فضای مجازی منعکس می‌شود.

 

مسئول کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: به همین منظور و به پاس گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کتاب‌های مرتبط با این هفته درفضای مجازی به مردم معرفی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه د راین فضا بیش از ده‌ها کتاب مختص هفته دفاع مقدس به اشتراک گذاشته می‌شود اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را از فضای مجازی کتابخانه‌های ضیابر، تولمشهر، گوراب‌زرمیخ و طاهرگوراب دنبال کنند.

کد خبر 974359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha