تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان خرمشهر

مهلی از تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان خرمشهر خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار ماسک، ۵۰ هزار بطری مایع دستشویی و یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی گروه جهادی جهادگران نور توزیع شده است.

«علیرضا مهلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه گروه جوان جهادگران نور خرمشهر همزمان با گسترش ویروس کرونا کار خدمت‌رسانی و جهادی خود را آغاز کرده است اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم یک تکلیف است و جهادگران نور با تمام توان در حال خدمت به شهروندان هستند و در زمینه‌های گندزدایی معابر و خیابان‌ها، تولید دستکش و ماسک و توزیع مواد بهداشتی فعالیت‌های مختلفی انجام داده‌اند.

 

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر با اشاره به اینکه گروه جهادگران نور متشکل از 120 مرد و زن هستند افزود: این گروه در 6 ماه اخیر بیش از 200 هزار ماسک تولید و میان مردم شهر و روستا‌های خرمشهر توزیع کرده است.

 

وی از توزیع یکصد هزار بسته بهداشتی میان شهروندان خرمشهری خبر داد و اضافه کرد: این بسته‌ها شامل الکل، ژل ضدعفونی و دستکش بودند، همچنین بسته‌بندی و توزیع 50 هزار بطری مایع دستشویی جهت بهداشت فردی و مقابله با این ویروس در سطح شهرستان از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

 

مهلی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش مومنانه و مواسات و همدلی اشاره کرد و ادامه داد: این گروه جهادی به همت خیرین تاکنون توانسته بیش از یک هزار و 200 بسته معیشتی را طی 12 مرحله در میان نیازمندان توزیع کند. همچنین در ایام ماه محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در جهت توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مانند ژل و الکل ضدعفونی ویژه موکب‌ها، مساجد، حسینیه‌ها و عزاداران حسینی فعالیت جهادی و شبانه‌روزی داشتیم.

 

وی تصریح کرد: گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر پیش از این در زلزله کرمانشاه و سیل استان خوزستان، اربعین حسینی و آیین‌ها و بحران‌های مختلف فعالیت داشته و تمرکز اصلی خود را برای خدمت به قشر نیازمند قرار داده است.

 

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر بیان کرد: ما این روحیه جهادی و خدمت را مدیون مردان بزرگی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت هستیم.

 

وی از ادامه  فعالیت‌های جهادی گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر تا پایان بحران کرونا خبر داد و یاد آور شد: لازم است از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر و قدردانی کنیم.

 

کد خبر 974371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha