مدیری که با پایان کار اجرای طرح، پایان‌کار گرفت

سالهاست که برنامه تکریم و معارفه در قالبی کلیشه ای و با متحمل کردن هزینه و هدر رفت زمان دعوت شدگان برگزار می شود اما اینبار در شهرستان فاروج این برنامه به صورت ابتکاری اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج؛ در روزهایی که مزین به نام شهدای دفاع مقدس است، طرح مخزن آب دو هزار متر مکعبی شهر تیتکانلو افتتاح شد و در قالب افتتاح آن، مردم و مسئولان از پایان کار مدیر دستگاه و آغاز به کار نیروی

جدید مطلع شدند.

 

 

در حرکتی اخلاق مدارانه، مدیران سابق دستگاه آب و فاضلاب شهرستان به آئین افتتاح این طرح که بی شک بخشی از آن در زمان مدیران سابق رقم خورده بود دعوت شده بودند و در کنار آنان نیروهای خدمات رسان این بخش هم حضور داشتند تا همه ثمره تلاش خود را ببینند.

 

 

روز آخر کاری مدیر آب و فاضلاب شهرستان فاروج با پایان کار ساخت و بهره برداری از این مخزن رقم خورد. خاطره ای که حلاوت آن تا سال های سال،  کام  مردم نجیب تیتکانلو را  که سال های زیادی با تنش آبی مواجه بودند اما کمتر زبان به گلایه گشودند، شیرین می کند.

 

 

 مردم در این روز شاهد دو پایان کار بودند، اما این پایان ها ماندنی شد. روندی که امید است استمرار داشته باشد تا مردم به جای شنیدن آمار و ارقام  که در شماری از آن، اما و اگرهایی مطرح می شود، در عمل خدمات مدیران را ببیند.

 

 

 این حرکت برای مردم یادآور تلاش رزمندگان در دفاع مقدس و پلی در مسیر رسیدن است که با همه محدودیت ها و محرومیت ها با مدیریت درست و بهره وری مناسب از اعتبارات و نیروی انسانی می توان گام های بلندی برداشت و دغدغه بزرگی را از خاطر مردم زدود.

 

 

 

کد خبر 974373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha