نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس در کردستان افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس در کردستان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، فرمانده لشکر عملیاتی ۲۸ پیاده کردستان در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برپا شد، اظهار کرد: علیرغم پشتیبانی شرق و غرب از صدام اما نیروهای مسلح با پشتیبانی ملت و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید.

 

 

امیر رحمت‌پور اعلام کرد: اگرچه دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که کشور ما را به تصرف خود در بیاورد اما نیروهای مسلح با اتحاد در برابر آنها ایستاد و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

 

 

وی اضافه کرد: امروز ما به معنای واقعی قوی هستیم و در برابر دشمنان می‌ایستم و اگر دشمن قصدی بکند با مشت محکم نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.

 

 

وی عنوان کرد: حملات موشکی به پایگاههای آمریکا و دشمنان نظام از نقاط قوت کشور است که موجب رعب و وحشت دشمنان است.

 

 

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۸ پیاده کردستان یادآور شد: دشمن بداند که تهدیدات و اقدامات ضد امنیتی آنان بی‌پاسخ نمی‌ماند و نیروهای مسلح در برابر آنها خواهند ایستاد.

 

 

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه استان و جمعی از مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی گشایش یافت.

 

 

پیش از افتتاح این نمایشگاه که شامل دستاوردهای علمی، دفاعی، نظامی و اجتماعی در قالب چندین غرفه بود مسوولان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

کد خبر 974375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha