برگزاری مسابقه فرهنگی ۷ مهر در کاشان

مدير روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان از برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی خبر داد.

«روح الله فدائی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مسابقه فرهنگی ۷ مهر به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در دو بخش نقاشی و پیامکی از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان برگزار می‌شود.

 

مدير روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان افزود: این سازمان در جهت شناخت حرفه آتش نشانی و سختی کار آتش‌نشانان و همچنین به سبب نقش انکارناپذير مقوله آموزش‌های عمومی در کاهش آثار سوء ناشي از وقوع حوادث و سوانح، كمک به ترویج و ارتقای سطح فرهنگ ایمنی در جامعه و پيشگيري از وقوع حوادث احتمالی اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.

 

فدایی اضافه کرد: مسابقه نقاشی در موضوعات «من هميار آتش نشان هستم»، «آتش نشان شجاع»، «حضور من در يک عمليات آتش‌نشاني» و «تجهيزات آتش نشاني» و در بخش مسابقه پیامکی «ارسال جمله در وصف آتش نشان و شغل آتش‌نشاني» طراحی شده است.

 

سخنگوی آتش نشانی کاشان خاطرنشان کرد: در این مسابقه،  ۷ اثر و پیامک از بین آثار ارسالی که تا تاریخ  ۳۰ مهر دریافت شود،  در هر دو بخش انتخاب و به نفرات برگزیده  که در نیمه آبان ماه از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد، از سوی این سازمان جوایزی اهدا می‌شود.

 

فدایی با بیان اینکه هیچ اثری به صورت حضوری دریافت نخواهد شد، افزود : علاقه مندان به شرکت در بخش پیامکی مسابقه بایستی متن خود را حداکثر در چهار جمله به شماره پیامکی ۱۰۰۰۰۱۲۵۰۰۰ و در بخش نقاشي، عکس اثر خود را از طریق اینستاگرام به نشانی 125kashan@ ارسال کنند.

کد خبر 974413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha