۳۰۰ شهید ورزشکار  در استان ایلام شناسایی شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۳۰۰ شهید ورزشکار در استان ایلام شناسایی شده است.

«مظفر علی شائی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تا کنون در حدود  ۳۰۰ شهید ورزشکار استان توسط یکی از سازمانهای مردم نهاد جوانان شناسایی شده است.

 

وی بیان کرد: شهدای ورزشکار الگوهای برجسته ای  برای  ورزشکاران و جوانان  هستند و این اداره کل در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار هر ساله به مناسبت گرامیداشت واقعه زمین چمن فوتبال چوار که  در این جنایت، جوانان ورزشکار استان، ناجوانمردانه  مورد حمله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند مراسم باشکوهی برگزار می کند.

 

علی شائی عنوان کرد: بی تردید بزرگداشت  هفته دفاع مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری لوح افتخارات ملت ایران است، فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی را تجلیل و تکریم کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بیان کرد: مردم استان ایلام  به عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی در دفاع از این مرز بوم نقش بی بدیل و انکار ناپذیری را ایفا کرده اند، مردان و زنانی که با تقدیم سه هزار شهید گلگون کفن، دین خود را به اسلام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ادا کرده اند.

کد خبر 974415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha