مشارکت همگانی در مدرسه سازی در طرح «آجر به آجر»/ بهره برداری از زمین چمن یک آموزشگاه در آران و بیدگل

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: طرح آجر به آجر به منظور مشارکت همگانی در مدرسه سازی و رفع نیازهای آموزش و پرورش از ابتدای امسال در شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.

«محمد معدن دار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح آجر به آجر به منظور مشارکت همگانی در مدرسه سازی و رفع نیازهای آموزش و پرورش از ابتدای امسال در شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: این طرح با هدف جمع آوری کمک‌های خرد مردمی و ورود به عرصه مدرسه سازی به اجرا درآمده است و در قالب آن  افراد به صورت جمعی می‌توانند هر کدام بخشی از ساخت مدرسه را تقبل کنند.

 

معدن دار با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر از برنامه های سند تحول بنیادین در زیر نظام فضا و تجهیزات است، افزود: در قالب این طرح تمامی مردم می توانند با مراجعه به سامانه مهر مدرسه به نشانی«mehremadrese.ir» که برای ورود خیرین و جمع آوری کمک های مردمی برای امر مدرسه سازی فعال شده، مدارس نیازمند حمایت را انتخاب و از کمترین مبلغ به میزان ۱۰ هزار تومان تا امکان تمکن مالی به ساخت و تجهیز مدارس کمک کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: میزان تجهیزات هر مدرسه در این سامانه بارگذاری می شود تا خیرین نسبت به نیازها مطلع شوند.

 

معدن دار خاطر نشان کرد: در نخستین گام در کنار ساخت چندین واحد آموزشی و ورزشی در آموزش و پرورش به واسطه حضور خیران، زمین چمن مصنوعی هنرستان علامه طباطبایی با کمک خیران و در طرح آجر به اجر تا هفته آینده آماده بهره برداری می شود./

 

 

کد خبر 974430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha