مزار مطهر شهدای روستای ایران آباد غبارروبی و گلباران شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مزار مطهر شهدای روستای ایران آباد با حضور فعالان این کانون غبارروبی و گلباران شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مزار مطهر شهدای روستای ایران آباد با حضور فعالان این کانون غبارروبی و گلباران شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: قرائت سوره یاسین و دعای توسل در جوار مزار شهدا از دیگر برنامه های معنوی برای آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره شهدا است.

 

وی اظهار داشت: انس و الفت شهدا با قرآن کریم زمینه اخلاص و عزت و انتخاب راه شهادت برای جوانان در دوران دفاع مقدس بود.

 

محرمی ادامه داد: ویژه برنامه «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل و تقدیر از خانواده معظم شهدا همزمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شکوه خاصی در منازل خانواده معظم شهدای این روستا برگزار خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد افزود: انتخاب سیره و راه شهدا راهکاری بسیار توانمندی برای مقابله با توطئه های دشمنان و خنثی کردن دسیسه های شیطانی در حوزه فرهنگی است.

 

محرمی خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان امروز انس و الفت ناگسستنی با شهدا دارند و امروز نیز با حضور در جبهه فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی می کنند.

کد خبر 974465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha