جذب  ۳۷۰۰ میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی در استان  ایلام

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام از جذب ۳ هزار و ۷۵۰ اسناد خزانه اسلامی در استان ایلام خبر داد.

«قدرت فیض اللهی» در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  در سال ۱۳۹۸، مبلغ ۵۴۶ میلیارد ریال اوراق تسویه خزانه در استان به منظور تهاتر بدهی ها و مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی با دستگاه های اجرایی صادر شد، که از مبلغ مذکور ۱۷۴ میلیارد ریال بدهی مالیاتی و ۳۷۲ میلیارد ریال بدهی بانکی اشخاص تسویه شد.

 

وی گفت:  در خصوص اسناد خزانه نیز ازمحل منابع استانی تا کنون ۹۹ درصد اسناد خزانه اسلامی به مبلغ ۳۷۵۰  میلیارد ریال جذب شده است. 

 

فیض اللهی عنوان کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور با مشکلاتی مواجه است، صرفه جویی در اعتبارات هزینه ای دستگاه ها یک ضرورت است و اهمیت فراوانی دارد و باید تلاش کنیم تا در هزینه کرد اعتبارات هزینه ای صرفه جویی و از هزینه های غیرضروری اجتناب شود.

 

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای سرمایه گذاری بخش خصوص در بخش‌های مختلف استان، بیان کرد: ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه طی دو سال گذشته در بخش‌های مختلف استان ایلام جذب شده است.

 

فیض اللهی با اشاره به اینکه این سرمایه گذاری بیشتر در حوزه نفت و گاز در استان بوده است، اظهار کرد: هم اکنون پروژه‌های بزرگ و کلانی در بحث استخراج نفت و گاز و صنایع مرتبط با پتروشیمی در استان در حال اجرا است.

 

کد خبر 974538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha