دستاوردهای دفاع مقدس برای جوانان و نسل های آینده باید بازگو شود

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: دستاوردهای دفاع مقدس برای جوانان و نسل های آینده باید بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «علی دهقانی» روز سه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: خودباوری و اعتماد به نفس از مهمترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس  است و موجب اقتدار کشور می شود.

 

وی گفت: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم در هر صنفی که هستیم باید این دستاوردها را که همراه با معنویت و اخلاص هست  برای جوانان و نسلهای آینده بازگو کنیم، چرا که ما در جنگ با تکیه بر توان همین جوانان توانستیم به اوج عظمت واقتدار در دنیا برسیم.

 

دهقانی بیان کرد: در پرتو دفاع مقدس بود که نهضت مقاومت و مکتب حاج قاسم سلیمانی ظهور کرد و امروزه چشم امید مظلومان در هر نقطه ای از عالم به فرهنگ مقاومت دوخته شده است.

 

 رئیس کل دادگستری ایلام اضافه کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان حافظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی چه در زمان جنگ و چه بعد از آن با ورود به عرصه دفاع و جهاد فرهنگی و سازندگی ، خدمات فراوانی به کشور کرده است و رزمایش دفاع بیولوژیک و مبارزه با کرونا و پویش کمک مومنانه از نمونه های بارز این خدمات است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این دیدار، حضور مجموعه قضایی استان در این دیدار را پاسداشت رشادت‌ها و حماسه های بی بدیل شهیدان، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز به یمن مجاهدتهای رزمندگان و ایثارگران ، ارزشهای دوران دفاع مقدس در تمام ابعاد و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی جاری و ساری است.

 

سردار «جمال شاکرمی» عنوان کرد: در سایه روحیه و اقدامات شجاعانه و انقلابی قوه قضاییه است که امروزه امیدمستضعفان کشور در جهت تحقق مطالبات بحق مردم و ایجاد عدالت در گام دوم انقلاب کشور به دستگاه قضایی  معطوف است.

 

 در پایان این دیدار حکم ریاست شورای عالی قشر بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمؤمنین(ع) به علی دهقانی اهدا شد.

کد خبر 974562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha