خانواده شهید منّی میزبان این هفته سه شنبه های تکریم

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید امیر منّی در قزوین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه «محمدحسین اسماعیلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم و به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز (سه شنبه یکم مهر) با خانواده شهید امیر منّی در قزوین دیدار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این دیدار بیان کرد: زنده نگاه داشتن یاد شهدا، ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و صبر و ایستادگی خانواده های شهدا از مهمترین اهداف اجرای طرح سه شنبه های تکریم است.

 

حجت الاسلام رمضانی افزود: هفته دفاع مقدس هم فرصتی است تا بیش از پیش از این دلاوری ها و رشادت ها سخن بگوییم چراکه شهدا ادامه دهنده مسیر و راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند و همه ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم و از آنها الگو بگیریم.

 

وی یادآور شد: صبر مادران و خانواده های شهدا هم الگو گرفته از حضرت زینب (س) است و تکریم از این خانواده ها وظیفه ای همگانی است.

 

محمد اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هم در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر اهمیت استمرار راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

 

گفتنی است شهید امیر منّی در 22 تیر ماه سال 1363 و در سن 17 سالگی در سردشت توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید.

 

کد خبر 974615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha