ضرورت انجام کار فرهنگی و تجهیز جوانان جهت مقابله با دشمنان

سردار نجفوند با اشاره به اینکه جنگ امروز، جنگی فرهنگی، نیابتی، ماهواره‌ای و رسانه‌ای است گفت: با توجه به اینکه امروز دشمنان به باورهای ما حمله کرده‌اند، باید با کار فرهنگی و تجهیز جوانان مانع ضربه زدن آنها شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار علی نجفوند» ظهر امروز (سه‌شنبه ۱ مهر) در آئین رونمایی از چهار کتاب با موضوع دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس در موسسه غدیر اندیمشک برگزار شد، امنیت امروز کشور را حاصل خون شهدا دانست و اظهار کرد: ما سربلند هستیم که یک وجب از خاک ایران در دست دشمن نیست.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران از تبعیت و پیروی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف ابراز خرسندی کرد و افزود: هر کجا که مشکل طبیعی و غیرطبیعی برای کشور ایران پیش آمده، حاضر شده‌ایم و جانانه برای آن موضوع وقت گذاشته‌ایم.

 

وی اذعان داشت: دیروز در سنگرهای پیچ در پیچ و تو در توی شلمچه و جبهه‌های دیگر به واسطه اینکه در آن زمان دفاع مستقیم، رو در رو، تن در برابر تانک و فرد مقابل فرد بود، پیروز شدیم اما امروز دشمنان ما سنگری ندارند که ما به واسطه آن سنگر با دشمن رو در رو شویم.

 

سردار نجفوند با اشاره به اینکه جنگ امروز، جنگی فرهنگی، نیابتی، ماهواره‌ای و رسانه‌ای است تصریح کرد: اگر امروز به جوانان علم رسانه را آموزش ندهیم، شکست می‌خوریم.

 

وی با بیان اینکه ما هر کجا که وارد شده‌ایم با کمک خداوند سبحان و تاسی از امام حسین (ع) به پیروزی دست یافته‌ایم عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز دشمنان به باورهای ما حمله کرده‌اند، باید با کار فرهنگی و تجهیز جوانان مانع ضربه زدن آنها شویم.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران به اهمیت ثبت خاطرات و رویدادهای ارزشمند پرداخت و خاطر نشان کرد: اگر این خاطرات، اتفاقات، حوادث و تجربیات را ثبت کنیم، چراغ راه آینده ما می‌شوند.

 

سخنرانی مدیر موسسه غدیر اندیمشک، روایتگری رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و رونمایی از کتاب‌های «داستان یک قهرمان»، «شب رسوایی مرگ»، «قلب زمستان» و «هم قدم با ستاره‌ها» از دیگر بخش‌های این آئین بودند.

 

کد خبر 974627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha