کشف دو کیلوگرم تریاک در آران و بیدگل

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف دو کیلوگرم تریاک در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علی اصغر محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آران و بیدگل در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با اجرای شیوه های اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در آران وبیدگل شدند.

 

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این توزیع کننده مواد مخدر طی عملیات موفق ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد و از متهم دو کیلو گرم مواد مخدر تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف مواد مخدر کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

 

محمدی با اشاره به اینکه مواد مخدر دروازه ورود به سایر جرایم است اظهار داشت : بیش از ۸۰ درصد سارقین  از افراد سخت معتاد هستند و ریشه اکثر جرایم و آسیب های اجتماعی و اختلافات خانوادگی در مواد مخدر است، لذا فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با تمام توان و امکانات خود در راستای مقابله با این بلای خانه مان سوز اقدام می کند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد : توصیه بنده به خانواده ها این است که با نظارت صحیح و بررسی رفتار فرزندان و همدلی و همراهی آن ها در مواجهه با آسیب ها و تهدیدات، از گرفتار شدن جوانان و نوجوانان در گرداب مواد مخدر جلوگیری کنند و هر گونه اطلاعاتی در زمینه قاچاق، مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی را با شماره تماس ۱۱۰ در میان بگذارند./

کد خبر 974677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha