پوشش ۳۰ هزار خانوار در کمک مومنانه وزارت جهاد و کشاورزی

فلسفی با بیان اینکه کمک های مومنانه وزارت جهاد تا کنون در سه مرحله برگزار شده است گفت:در طی این ۳ مرحله ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش این کمک ها قرار گرفتند و مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد تومان هزینه شد.

«پیمان فلسفی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد کمک های مومنانه وزارت جهاد و کشاورزی گفت: کمک های مومنانه وزارت جهاد و کشاورزی از نیمه شعبان  و در آستانه ماه مبارک رمضان پس از فرمان رهبر انقلاب آغاز شد و همزمان در نقاط مختلف کشور مورد توجه قرار گرفت و شاهد رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور بودیم.

 

مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد و کشاورزی اظهار کرد:  این کمک ها از طریق 32 سازمان وزارت جهاد و 8 سازمان وابسته به این وزارتخانه و ستاد آن پیگیری شد و همگی بسیج شدند و با همکاری مرکز مقاومت بسیج و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این وزارتخانه رزمایشی در قالب قرارگاه مواسات و کمک های مومنانه شکل گرفت.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد:  کمک های مومنانه وزارت جهاد در سه مرحله برگزار شد و تا محرم مبلغی بالغ بر 7 میلیارد تومان کمک های مومنانه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی را جمع آوری و در قالب بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا قرار گرفت.

 

فلسفی افزود: این کمک های مومنانه شامل اقلام معیشتی، مواد پروتئینی، مرغ و ماهی، اقلام بهداشتی و شوینده است. کمک های مومنانه در سه مرحله انجام شد که دو مرحله آن در ماه مبارک رمضان و مرحله سوم در ماه محرم برگزار شد و بیش از 30 هزار خانوار تحت پوشش این کمک ها قرار گرفتند.

 

وی گفت: شناسایی این خانوارها از طریق همکاران ما در بسیج و حوزه نمایندگی ولی فقیه در روستاها و شهرهای مختلف انجام شد و خانواده هایی که از طریق ویروس کرونا، سیل و یا زلزله آسیب دیده بودند، شناسایی و در اختیار ما قرار گرفت و در طی سال نیز کمک هایی به این خانوارها از طریق این وزارتخانه انجام می شود.

 

 

کد خبر 974723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha