رژه خودرویی و‌غبار روبی گلزارشهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس  در جزیره هرمز

آیین رژه خودرویی و موتوری با پخش سرود‌های دفاع مقدس و همچنین استقرار بسیجیان در خیابان‌های اصلی جزیره هرمز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، شرکت کنندگان در این رژه خودرویی و موتورسه چرخ ها با حرکت از سپاه  سید الشهدای هرمز به سمت میدان شهر و گلزار شهدای  جزیره هرمز  یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که عزت، اقتدار، امنیت و ایستادگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند گرامی داشتند.

 

در این برنامه بسیجیان، و  نیرو‌های انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همراه با خودرو‌ها و موتور‌های خود با روشن کردن چراغ و آژیر در سطح جزیره هرمز  رژه رفتند و سپس با حضور بر مزار سردار شهید موسی درویشی و 38 شهید این جزیه  با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق نمودند  

 

نیرو‌های شرکت کننده در این رژه خودرویی با عبور از خیابان‌های سطح شهر یاد و خاطره رزمندگان،  نیرو‌های بسیجی و مردم در دوران ۸ سال دفاع مقدس را در اذهان زنده کردند.

 

سرهنگ پاسدار «رسول جهانداری» فرمانده سپاه سیدالشهدای هرمز در آغاز رژه خودرویی در مقابل سپاه این جزیره  اظهار کرد: خودروهای مرزبانی، نیروی انتظامی، سپاه وادارات ونهادهای دولتی  در نخستین روز هفته دفاع مقدس آمادگی خود را در این رژه به نمایش گذاشته و با حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران خیابان های جزیره هرمز  را طی کردند.

 

جهانداری  بیان کرد: حضور پررنگ بسیج و نیروهای مسلح در برنامه ها ضروری است و آئین های هفته دفاع مقدس با شعار " ما قوی هستیم" اجرا می شود و وحدت مردم و مسئولان باید به نمایش گذاشته شود.

 

فرمانده سپاه  سید الشهدای هرمز  گفت: ارزش ها و پیام های ماندگار دفاع مقدس باید با مشارکت همه اقشار و نهادها به نسل های بعد انتقال یابد.

 

جزیره هرمزدر 8 کیلومتری جنوب شرقی بندر عباس و در دوران دفاع مقدس  38 شهید تقدیم این انقلاب نموده است.

 

 

کد خبر 974747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha