توزیع ۷۰۰ بسته آموزشی  میان دانش‌آموزان مناطق محروم دزفول

 به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای رزمایش بزرگ کمک مومنانه، توزیع ۷۰۰ بسته آموزشی میان دانش‌آموزان مناطق محروم احمدفداله و دره کاید دزفول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدرضا لیلی‌زاده» امروز (سه‌شنبه ۱ مهر) در آیین توزیع ۷۰۰ بسته نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم توسط سپاه دزفول اظهار کرد: ۷۰۰ کیف نوشت افزار همراه با ۴۰۰ جفت کفش و جوراب، ۲۰۰ دست گرم‌کن ورزشی، ۴۰۰ مانتو و شلوار به همراه ۳۰ سبد آموزشی تهیه و توزیع این اقلام از امروز آغاز شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول اضافه کرد: این بسته‌های آموزشی در بین دانش آموزان ۲ بخش محروم شهیون و سردشت به ویژه احمدفداله و دره کاید توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این بسته‌های آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال تهیه شده است افزود: اعتبار این بسته‌ها از سوی قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه و بنیاد برکت تامین شده و مدارس و مناطق هدف برای توزیع این اقلام شناسایی شده‌اند و از امروز با همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شوند.

 

لیلی‌زاده با اشاره به دیگر برنامه‌های این طرح یاد آور شد: تجهیز ۳۰ مدرسه محروم در منطقه احمدفداله نیز در راستای محرومیت‌زدایی طی این طرح انجام می‌شود.

 

کد خبر 974800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha