دشمن به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه میان اقوام است

نمکی به تبلیغات سوء دشمن در دوران مبارزه با کرونا علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن سعی داشت با این کار میان مردم و اقوام فتنه‌انگیزی کند تا تفرقه ایجاد شود اما هیچ‌گاه به اهداف خود دست پیدا نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سعید نمکی» ظهر امروز (سه‌شنبه 1 مهر) ) در پنجمین آئین بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت در سطح دانشگاه های علوم پزشکی آبادان، دزفول، کرمانشاه و لرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت 5 مهر سالروز شکست حصر آبادان به تمام مردم خوزستان به ویژه مردم آبادان و خرمشهر اظهار کرد: ما برای خوزستان و به خصوص شهرهای آبادان و خرمشهر هر کاری انجام دهیم باز هم کم است و تمام نسل‌های آینده به رشادت‌های این مردمان مدیونیم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیان خاطراتی از روزهای پرعظمت دفاع مقدس در خوزستان و به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر بیان کرد و افرود: در حمله رژیم بعث عراق به خوزستان افتخار خدمت در این استان و به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر را داشتم، وقتی به این منطقه آمدم مردم این دو شهر دچار تب ناشی از تیفوئید شده بودند و دارویی که آن زمان در اختیار داشتیم جوابگو نبود؛ آن زمان مقاله‌ای پیرامون تب تیفوئید خوانده بودم که بر اساس آن چه در این مقاله گفته بود اقدام کردیم و خوشبختانه حال مردم رو به بهبودی نهاد.

 

وی تصریح کرد: پس از آن در منطقه 400 دستگاه اهواز اردوگاهی به پا کردیم و بیماران شهرهای آبادان و خرمشهر را به آنجا منتقل و تحت مداوا قرار دادیم و این بخشی از دوران پرافتخار من در خطه جنوب غرب کشور بود.

 

نمکی اضافه کرد: تمام نسل‌های ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های مردم آبادان و خرمشهر هستند؛ مردمی که در دفاع از آب و خاک اسلامی‌مان حتی کلاش و ژسه در اختیار نداشتند اما در مقابل بعثیون ایستادند و از مرزهای پر گهر کشورمان دفاع کردند.

 

وی با درود به روان پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دوران سخت مبارزه با بیماری کووید 19 در کشور بیان کرد: دشمن تبلیغات سوئی در خصوص بیماری کووید 19 کرد مبنی بر اینکه مردم کرمانشاه و کردستان و خوزستان نادیده گرفته شده‌اند و به آنها رسیدگی درست و جدی نمی‌شود.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: سعی دشمن بر دامن زدن به این مسئله آن بود که در کشور فتنه‌انگیزی کند تا تفرقه ایجاد شود اما خوشبختانه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در تمامی شهرها، روستاها، استان‌های کشور و کنترل قابل قبول این بیماری تو دهنی محکمی به این ادعاها بود.

 

وی با بیان اینکه من به عنوان یک سرباز کوچک به طور شبانه‌روزی در خدمت کادر درمانی و پزشکی کشور به عنوان افسران ارشد نظام سلامت افتخار همکاری دارم خاطر نشان کرد: تمایلم آن بود که در سالروز شکست حصر آبادان کنار بزرگواران در این شهر باشم و مجاهدت‌های آنها را پاس بدارم اما متاسفانه با توجه به آغاز موج جدید ابتلا به کووید 19 که استان‌های کشور را درگیر کرده امکان حضور ندارم ولی به طور حتم در نخستین فرصت در خدمت بزرگواران خواهم بود.

 

کد خبر 974804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha