فرهنگ و تفکر دفاع مقدس  در بین نسل جدید انقلاب نهادینه و مدیریت شود

پورقربان گفت: فرهنگ و تفکر دفاع مقدس باید به نسل جدید و نیروی جوانان که جنگ تحمیلی را ندیده و لمس نکرده اند منتقل و این روحیه در نسل های کنونی نهادینه و مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « حسن پورقربان» امروز( اول مهر) در دیدار با امام جمعه شهرستان بهشهر به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و مقاومت در بین نسل جدید از برنامه ها و وظایف مهمی است که برعهده داریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: بسیاری از شهدای مدافع حرم ما از جوانان نسل جدیدی بودند که جنگ را ندیده بودند و شهید «سید سجاد خلیلی» شهید مدافع حرم بهشهر، از جوانان نسل سوم انقلاب بوده است که برای دفاع از ارزش ها و آرمان ها به شهادت رسید.

پورقربان گفت: با برنامه ریزی انجام شده، همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس، یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر استان مازندران برگزارمی شود.

 

وی اضافه کرد: این مراسم معنوی با رعایت پروتکل بهداشتی و با سخنرانی سردار مسجدی از مشاوران سپاه در مصلای بزرگ آیت الله جباری(ره) بهشهر برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اعلام اینکه در شرایط حساسی قرار داریم، خاطر نشان کرد: با توجه به هجمه های دشمنان داخلی و خارجی، شرایط امروز بسیار حساس تر از زمان جنگ تحمیلی است و باید دفاع حساس تری هم انجام شود.

 

پورقربان اضافه کرد: فرهنگ و تفکر دفاع مقدس باید به نسل جدید و نیروی جوانان که جنگ تحمیلی را ندیده و لمس نکرده اند منتقل و این روحیه در نسل های کنونی نهادینه و مدیریت شود.

 

وی در پایان گفت: بیداری نسل جدید انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی وظیفه مهمی است که برعهده داریم و باید در راستای این مهم تلاش کرده و گوش به فرمان رهبری و ولی زمان خود ، در مسیر تأسیس تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

کد خبر 974807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha