افتتاح دفتر شبکه‌ جهانی آموزش و پژوهش علمی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم

صلح جو افتتاح و آغاز به كار دفتر رسمی شبکه‌ جهانی آموزش و پژوهش علمی (USERN) در دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «كاوس صلح جو»، امروز (سه شنبه ۱ مهر) در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه پژوهش، تحقيقات و فناوری دفتر رسمی شبکه‌ جهانی آموزش و پژوهش علمی (USERN) در دانشگاه علوم پزشکی جهرم راه اندازی شد تا پژوهشگران ارتباط بهتری با سایر محققان در سطح بين المللی داشته و از تجارب آنان بهره مند شوند. 

 

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه شبکه‌ جهانی آموزش و پژوهش علمی در سال ۲۰۱۵ در تهران تاسیس شده است، افزود:‌ اعضای بورد مشاورین علمی شبکه‌ جهانی آموزش و پژوهش علمی شامل یک درصد دانشمندان برتر و برندگان جایزه نوبل، ابل و یوسرن هستند و آنها از جوانان در راستای تهیه‌ گرنت هایی با نام خودشان به منظور اجازه‌ شرکت در کنگره‌های سالانه‌ این شبکه، حمایت می ‌کنند.

 

 به گفته وی ایجاد پروژه های علمی بین رشته ای بین المللی و ایجاد بستری برای ارتباط موثر بین محققان جوان و دانشمندان باتجربه در سراسر جهان،  هدف اصلی این شبکه علمی است.

 

صلح جو خاطرنشان کرد: برنامه‌ های علمی مجازی (مانند USERN Talks، USERN mTalks، USERN iTalks، گروه‌های ذینفع و غیره)، جلسات با دانشمندان برتر، کارگاه‌های آموزشی، کنگره‌های سالانه‌ یوسرن در کشورهای مختلف و رویدادهای اجتماعی (مانند جشنواره‌ افتتاحیه‌ سلامت و هنر و غیره) از فعاليت هاي اين شبکه‌ جهانی آموزش و پژوهش علمی است. 

 

به گزارش شبستان، شبکه‌ جهانی آموزش و پژوهش علمی (USERN) با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمی اخلاق محور و بشر دوستانه و در نهایت پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی در دنیا و در تمام ۲۲ رشته علمی ایجاد شده است.

کد خبر 974848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha