کلاس‌های درس مدارس روستایی حضوری برگزار می‌شود

بالو گفت: کلاس‌های درس در مدارس روستایی به دلیل تراکم کم دانش‌آموزان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حسین بالو» امروز(سه‌شنبه، 1مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی افزودند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: مدارس همزمان با سراسر کشور از 15 شهریور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی شده است.

 

وی گفت: کلیه مدارس روستایی که دانش‌آموزان محدودی دارند کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود اما در مدارس شهری که با تراکم بالای دانش‌آموزان مواجه هستند، دانش‌آموزان بصورت گروه‌بندی در مدرسه حاضر می‌شوند.

 

بالو با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی کننده در مدارس تصریح کرد: همزمان با بازگشایی مدارس و با همکاری سپاه ناحیه صومعه‌سرا تعداد 160 بسته بهداشتی به ارزش 100 میلیون تومان بین تمامی مدارس صومعه سرا توزیع شد که کاری بی بدیل در سطح شهرستان بود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه تنها مرجع رسمی ما درخصوص اعلام آمار مبتلایان به کرونا مرکز بهداشت شهرستان است خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلای دا‌ش آموزان و همکاران فرهنگی به کرونا از سوی مرکزبهداشت اعلام نشده است.

 

 

 

کد خبر 974861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha