دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: برای تبیین این رشادت ها بایستی یادواره و کنگره های شهدا پررنگ تر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در جلسه شورای ترویج و توسعه ایثار و شهادت با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر ضرورت تبیین دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی برای جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

 

آیت الله علی خاتمی به رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد گسست نسل ها هستیم و بایستی تلاش کنیم تا این فاصله را با تبیین حماسه جنگ جبران کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: برای تبیین این رشادت ها بایستی یادواره و کنگره های شهدا پررنگ تر برگزار شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به کنگره سه هزار و 536 شهید استان زنجان اشاره کرد و گفت: بایستی این کنگره در شان شهدا برگزار شود.

 

وی بر ضرورت همراهی مسئولان در اجرای این کنگره تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه لازم است.

 

در ادامه جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس خواند و گفت: به همین منظور یادواره های شهدا به صورت یادواره محله محور اجرا می شود.

 

ابوالفضل طهماسبی کنگره ملی ۳۵۳۶ شهید استان زنجان را نقطه عطفی برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های این کنگره تولید اپلیکیشن شهدای زنجان است.

 

وی از پیش بینی اجرای یک هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:  براساس تقسیمات کشوری هر استان به مدت یک هفته، هفته دفاع‌مقدس ویژه استانی خواهد داشت که برنامه‌های ویژه دفاع‌مقدس زنجان در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 974925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha