«سه شنبه های تکریم» به همت فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای تازه کند برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای تازه کند از اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت هفته دفاع مقدس در منزل جانبازان این روستا خبر داد.

«بیت الله فرمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت هفته دفاع مقدس در منزل جانبازان این روستا اجرا و از مقام این عزیزان تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای تازه کند تصریح کرد: در این دیدار از جانبازان جنگ تحمیلی صابر آقا زاده و محمد بخت آور با حضور روحانی مسجد و فعالان این کانون تکریم شد.

 

وی اعلام داشت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس یک افتخار غرورآفرین است که با عزت و افتخار در مقابل زیاده خواهی های ابرقدرت های جهان ایستادگی کردیم و امروز با استقلالی که شهدا و رزمندگان نصیب این ملت کردند یک کشور آزاد و آباد هستیم.

 

فرمانی افزود: فداکاری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی غیرقابل فراموش شدنی است و امروز با حضور در منازل این عزیزان از رشادت ها و ایثار آنها تقدیر و قدردانی می کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای تازه کند بیان کرد: پیرو سیره ولایت و شهدا هستیم و سربلندی کشور را با اتحاد و همدلی به ملت های تحت ستم نشان خواهیم داد.

 

کد خبر 974969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha