همایش سه ساله های حسینی در خلیل شهر برگزار شد

خلیلی گفت: به همت موسسه قرآنی و پیش دبستانی بقیه الله خلیل شهر شهرستان بهشهر در استان مازندران، همایش سه ساله های حسینی با رعایت پروتکل بهداشتی و در شب شهادت حضرت رقیه(س) در مهدیه این شهر برگزار شد.

« هنده خلیل خلیلی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر استان مازندران اظهار کرد: همایش سه ساله های حسینی در خلیل شهر به همت موسسه قرآنی بقه الله خلیل شهر با هدف ترویج آموزه های حسینی در بین خانواده ها و جوانان و نوجوانان، سه شنبه شب ( 1 مهر)  برگزار شد.

مدیر مسئول موسسه قرآنی و پیش دبستانی بقیه الله خلیل شهر افزود: آشناسازی کودکان با سیره ائمه اطهار(ع) و توجه به تربیت دینی از دیگر اهداف مهم این همایش در کنار ترویج آموزه های حسینی بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) الگوهای تربیتی مناسبی برای فرزندان این مرز و بوم است و همه ما باید به سهم خود در راستای این اثرگذاری تلاش کنیم.

خلیلی تصریح کرد: همایش سه ساله های حسینی، همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زراعتی از مشهد مقدس و با مداحی کربلایی غلامرضا درویشی برگزار شد.

مدیر مسئول موسسه قرآنی و پیش دبستانی بقیه الله خلیل شهر افزود: همایش سه ساله های حسینی سه شنبه شب، شب شهادت حضرت رقیه(س) در  اول مهر ماه در مهدیه خلیل شهر با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

کد خبر 975023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha