اجرای چهارمین مرحله کمک های مومنانه در روستای نجفیه تویسرکان

سوری گفت: چهارمین مرحله کمک های مومنانه در روستای نجفیه شهرستان تویسرکان به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید عیدی آئینه وند اجرا شد.

«عباس سوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال با توجه به وضعیت شیوع کرونا  بسیاری از خیران در جهت کمک های مومنانه و کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا فعالیت های خوبی داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آئینه وند روستای نجفیه شهرستان تویسرکان افزود:  اجرای چهارمین مرحله کمک های مومنانه روستای نجفیه به همت خیران، اعضای کانون و پایگاه مقاومت روستای نجفیه در جهت کمک به نیازمندان انجام شد.

 

وی اظهار داشت: در این مرحله 15 بسته حمایتی به مبلغ 450 هزار تومان  که کل بسته های حمایتی با مبلغ 6 میلیون و 750 هزار تومان در بین نیازمندان روستا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آئینه وند روستای نجفیه شهرستان تویسرکان افزود: خوشبختانه اهالی مسجد همیشه در بحث مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به نیازمندان پیش قدم بوده اند و برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسم عزاداری را در فضاهای بزرگ، برپا می کنند، تا تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

 

روستای نجفیه تویسرکان که در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۴ شهید تقدیم انقلاب کرده است، این روزها نیز پر از شور و هیاهوی خدمت است، جوانان روستا با تأسی از شهدا راه خدمت در جبهه سلامت را در پیش گرفته‌اند.

 

 

کد خبر 975060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha