تقدیر از کادر بهداشت و درمان اندیمشک

جمعی از پاسداران و مسئولان شهرستان اندیمشک صبح امروز (چهارشنبه ۲ مهر) با حضور در بیمارستان امام علی (ع) و مرکز بهداشت این شهرستان، از زحمات کادر بهداشت و درمان قدردانی کردند.

«احسان کریم‌پور» امروز (چهارشنبه ۲ مهر) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با توجه تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران و مدافعان عرصه سلامت در طی هفت ماه گذشته در مقابله با ویروس کرونا، جمعی از پاسداران و مسئولان شهرستان اندیمشک در بیمارستان امام علی (ع) حضور یافتند و با اهدای شاخه گل از آنها تقدیر کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: در ادامه ضمن حضور در مرکز بهداشت اندیمشک و بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، به صورت نمادین از پرسنل خدوم آن تقدیر شد.

 

وی اذعان داشت: در برخی مواقع، جنگ ما جنگی نظامی است که رزمندگان سپاه، ارتش و نیروهای مسلح در نوک پیکان به مبارزه می‌پردازند و در موقعیتی دیگر جنگی بیولوژیکی است که مانند شرایط کنونی کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها به صورت شبانه‌روزی از جان خود مایه می‌گذارند و با ویروس کرونا مقابله می‌کنند.

 

کریم‌پور در پایان خواستار توجه شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و تصریح کرد: در موضوع مراسمات اربعین همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به مصوبات ستاد کرونا در این خصوص احترام بگذاریم.

 

کد خبر 975087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha