افتتاح نمایشگاه کتاب «لاله های سرخ» با مشارکت کانون های مساجد

موسوی گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب «لاله های سرخ» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد و با حضور مسئولین در سالن نگارخانه مهر ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان افتتاح شد.

«معصومه موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب «لاله های سرخ» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد و با حضور مسئولین افتتاح شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: این نمایشگاه کتاب به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و یادآوری حماسه سازی های مردان این سرزمین در طول هشت سال دفاع مقدس برپا شده است.

 

وی ابراز کرد: نمایشگاه کتاب «لاله های سرخ» هفته دفاع مقدس با حضور و مشارکت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سالن نگارخانه مهر ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برپا شد.

 

موسوی گفت: نمایشگاه عکس با موضوع «در حریم دفاع» نیز با به نمایش گذاشتن ۴۰ اثر از رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با مشارکت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برپا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: علاقه مندان می توانند به مدت یک هفته با حضور در سالن نگارخانه مهر ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان از این آثار دیدن کنند.

 

 

کد خبر 975098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha