فضای معنوی دفاع مقدس در دنیا بی نظیر بود

آیت الله علما ، گفت: فضای معنوی حاکم بر جبهه های دوران دفاع مقدس در تمامی جنگ های نوین دنیا بی نظیر بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه و به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آبت الله علما در دیدار با فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، فضای حاکم بر جبهه های ایران را منحصر به فرد دانست و اذعان داشت: مشابه این معنویت در هیچ جنگ نوینی اتفاق نیفتاده است.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: معنویت حاکم بر جبهه ها انسان سازی می کرد و چه بسا شخصیت های بزرگی که در دوران دفاع مقدس به عالی ترین مراتب سلوک و عرفان رسبدند و در نهایت خود جان ارزشمند خود را تقدیم جانان نمودند.

آبت الله علما تاکید کرد: معنویت حاکم بر جبهه ها و صفای باطن رزمندگان اسلام باعث می شد برخی علمای طراز اول اخلاق و عرفان با حضور در جبهه ها ، امام زمان(عج) را در جبهه ها می جستند.

 

وی تصریح کرد: جبهه های ما یک فضای الهی داشت و البته این معنویت بی نظیر حاکم بر جبهه ها برای دنیای قابل فهم و هضم نبود.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان ابر قدرت بلامنازع در سطح منطقه مطرح می باشد ودر تمامی معادلات سیاسی منطقه و جهان اثر دارد.

 

گفتنی است قبل از سخنان نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، به ترتیب امیر آریانفر ارشد نظامی آجا در غرب کشور، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف، سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان به ایراد سخن پرداختند.

کد خبر 975120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha