تکریم شهدا، تکریم همه خوبی هاست

امام جمعه آشخانه در محفل سه شنبه تکریم و دیدار با خانواده شهید «علی اکبرداوری» از شهدای جان برکف هشت سال دفاع مقدس، تکریم شهدا و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان را تجلیل همه خوبی ها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین «عباسعلی  احمد زاده»، امام جمعه آشخانه در این دیدار یاد و خاطره شهدا را یادآوری همه خوبی ها عنوان کرد و گفت: شهیدان در زمان حیات در هر کسوتی که مشغول بودند، پرستار، کشاور، دانشجو، دانش آموز و... ابعاد شخصیتی وسیع و مجموعه ای از خوبی ها را همراه خود داشتند.

 

وی اجرای طرح سه شنبه های تکریم را طرحی موفق و ارزشمند عنوان کرد و گفت: این طرح می تواند ضمن تکریم خانواده شهدا، ابعاد شخصیت و سبک زندگی آن بزرگواران را معرفی کرده و ترویج دهد.

 

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما خراسان شمالی نیز با توضیح طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: این طرح  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

 

در این محفل که به همت کانون «قدر ولایت» شهر آشخانه برگزار شد، از همسر شهید «علی اکبر داوری» با اهداء لوح  قدردانی شد.

 

شهید «علی اکبرداوری» مسئولیت تیربارچی را در جبهه های حق علیه باطل داشت و در نهایت 29 دی ماه سال 1362 در قصر شیرین توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سینه و کتف به مقام شهادت دست یافت.

 

 

کد خبر 975179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha