مسئولان و دولتمردان پاسخگوی مطالبات مردم باشند

خسروی اسفزار با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند، گفت: ما منکر خدمات دولت نیستیم اما دولت در مقابل کارهای انجام نشده باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» پیش از ظهر امروز (2 مهر) در صحن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان رفع مشکلات ناشی از سیل ابتدای شهریور در خراسان جنوبی را اولویت اصلی خود قرار دادند.

 

نماینده بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حوزه انتخابی بنده دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در زمینه دینی، فرهنگی، اقتصادی، محصولات استراتژیک، گیاهان دارویی و دامپروری است در این راستا ضرورت سرمایه گذاری بخش های دولتی و غیردولتی جهت رشد اقتصادی در این حوزه را می طلبد.

 

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: برخورداری مردم این منطقه از منابع آب پایدار و اصلاح سیستم فرسوده و قدیمی آب رسانی نیاز به تلاش فوری و مضاعف دارد و برای مشکل فاضلاب شهرستان خوسف اقدامات لازم را انجام دهید.

 

خسروی با اشاره به نیازها و خواسته های مردم درمیان گفت: دو بانده کردن جاده اصلی اسدیه به سمت بیرجند و باز کردن بازارچه مرزی میل 73 حداقل خواسته مردم شیعه و سنی درمیان است.

 

نماینده بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای در رسانه ها و مطبوعات داخلی سعی می کنند جو بایدن را نماد عقلانیت و ترامپ را نماد ماجراجویی معرفی کنند، افزود: این افراد می خواهند با دو گانه سازی پوچ بار دیگر اقتصاد را به وعده های دموکرات ها گره بزنند در این راستا باید مراقب باشیم تا پیاده نظام آمریکا را در کشور به عنوان فرشته جا نزنند.

 

وی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: در دوره ریاست جمهوری شما قیمت مایحتاج مردم چندین بار افزایش یافته در حالی که شما افتخار می کنید که حقوق کارمندان را بارها افزایش داده اید اما این افزایش به گرد میزان افزایش بالای قیمت ها نمی رسد.

 

نماینده بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت خرید یک خانوار ایرانی از سال 92 تاکنون یک سوم کاهش یافته است، ادامه داد: آقای رئیس جمهور مشکل کجا است که دلار اکنون از سه هزار تومان به 27 هزار تومان رسیده است.

 

وی با تاکید بر اینکه قصور مدیران قابل تعقیب است، افزود: اکنون باید از کسانی که ارز دولتی را برای واردات غذای سگ و گربه بر باد دادند و برای پنج میلیارد دلار دست دراز می کنند مطالبه گری کنیم.

 

خسروی با بیان اینکه دولت در زمینه شفاف سازی خوب جواب نداده است، ادامه داد: همه مسئولان و دولتمردان باید هفته ای دو ساعت پاسخگوی مطالبات مردم باشند؛ ما منکر خدمات دولت نیسیتم اما دولت در مقابل کارهای انجام نشده باید پاسخگو باشند متاسفانه دولت قطع نشدن آب و برق را ارمغان می داند و این جای تعجب دارد.

 

نماینده بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: یک پیام زیارت اربعین این است که امام حسین (علیه السلام) خون داد تا مردم را نجات دهد و عده ای در کشور باید خون بدهند تا 85 میلیون ایرانی خون دل نخورند.

 

 

 

کد خبر 975188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha