دفاع مقدس بالاترین مقاومت در سطح جهان بود

آیت الله ناصری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس بالاترین مقاومت در سطح جهان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران خبرگزاری های و پایگاه های خبری استان یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت ها و بزرگمردی های جوانان خود بودیم که امروز نیز آن را در مدافعان حرم شاهد هستیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امروز مدافعان حرم جان خود را فدا کردند تا نقشه های دشمنان در تصرف شهرهای مذهبی مانند سوریه، کربلا، کاظمین و نجف نقش بر آب کنند و از این طریق کل جهان و بشریت را نجات دادند.

وی افزود: عظمت امروز ما مربوط به اسلام، انقلاب است و نجات حرم های اهل بیت (ع) نیز به برکت این انقلاب عظیم است.

آیت الله ناصری یزدی ادامه داد: در مساله کرونا همه دنیا دچار مشکل شد اما شاهد مدیریت مناسب کشور و همچنین حضور همه جانبه مردم برای کمک به کادر درمان بودیم و کادر درمان نیز نگذاشتند کسی با بی توجهی از دنیا برود و برای رضا خدا خدمت کردند.

وی گفت: الان 3 هزار خبرنگار فارسی زبان و به همراه میلیاردهای دلار پول عربستان و آمریکا علیه کشورمان فعالیت می کنند اما کشور ما به واسطه رضای الهی و هدایت های رهبری با استحکام به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه یزد گفت: در محرم عده ای در تلاش بودند که روضه های امام حسین (ع) خاموش شود و با شعار شعور حسینی به جای شور حسینی در این مسیر حرکت کنند اما ما اجازه این کار را ندادیم و بیان کردیم که روضه های امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست و این شور نیز وجود دارد.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهمیت ازدیاد نسل گفت: امروز ما در جامعه نیاز به افزایش جمعیت داریم وگرنه در آینده با مشکل روبرو می شویم.

کد خبر 975192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha